EKONOMIKA A REKLAMNÍ GRAFIKA
63-41-M/01

Ekonomika a reklamní grafika

PROČ STUDOVAT EKONOMIKU A PODNIKÁNÍ?

Budeš se podílet na vedení studentské firmy a staneš se organizátorem velkých událostí i redaktorem školního časopisu. Získáš praktické dovednosti jako nikde jinde! Čekají tě odborné předměty, jako je grafický design, management a marketing, právo či psychologie v reklamě. Prostě ty nejdůležitější věci pro skvělé uplatnění v oboru. Naučíme tě i základy finanční gramotnosti, účetnictví si vyzkoušíš rovnou v praxi a ovládneš dva světové jazyky, díky kterým najdeš uplatnění u nás i v zahraničí.

JE TENTO OBOR PRO TEBE?

Baví tě učit se novým věcem, nebojíš se prosazovat své nápady, zvládneš pracovat sólo i v týmu a komunikace s lidmi ti nedělá problém? S tímhle oborem získáš spoustu znalostí, dovedností a hromadu možností, kde se po studiu uplatnit.

JAKÉ BUDEŠ MÍT UPLATNĚNÍ?

S tímto oborem získáš širokou škálu možností – pracovat můžeš  téměř v jakémkoliv ekonomickém, obchodním nebo personálním úseku malých firem i velkých korporací - ať jsou to banky, pojišťovny nebo státní správa. Díky zaměření na reklamní grafiku navíc získáváš další příležitosti v marketingové či reklamní agentuře. Navíc získáš správné předpoklady pro studium na vysoké škole a nezáleží, jestli si vybereš ekonomiku, management, právo nebo pedagogiku.

JAKÉ JE U NÁS ŠKOLNÉ?

Školné pro školní rok 2025/2026 je 1100 Kč/1 měsíc
Školné je třeba uhradit dle platebních podmínek.

Kristýna Pavlovičová absolventka oboru Marketing a reklamní grafika Euroškoly Strakonice
„Jako absolventka Euroškoly ve Strakonicích musím říct, že čtyři roky na této malé škole byly fajn a zřejmě s tím souvisí právě fakt, že je to rodinná škola, díky čemuž zná každý každého. Je zde skvělý kolektiv a přístup učitelů byl vždy vstřícný. Pokud někdo něčemu nebude rozumět, nemusí se bát zeptat. Ačkoli v dnešní covidové době je složité studovat, tato škola mi ukázala, že se přípravy na maturitu nemusím bát a zkoušky jsem společně se svými spolužáky zvládla s přehledem. Děkuji za čtyři roky plné smíchu, radosti a krásných výletů, které tato škola přináší.“
KRISTÝNA PAVLOVIČOVÁabsolventka oboru Marketing a reklamní grafika

ODBORNÁ PRAXE

  • Praxe v reklamním a propagačním centru
    (tvorba a výroba propagačních materiálů),
  • praxe v účetní firmě
    účtování dokladů, kontrola účtovaných dokladů, archivace,
  • spolupráce s reklamními agenturami,
  • organizace autosalonu na Václavské pouti,
  • fiktivní firma Strakonomka, s .r. o.

AKTIVITY

  • Projektové a jazykové týdny ve výchovně vzdělávacím centru v německém Waldmünchenu,
  • adaptační kurz,
  • poznávací zájezdy,
  • lyžařský, vodácký kurz,
  • jsme online - WIFI připojení.

KURZY

  • Spolupráce s německou ekonomickou školou Wirtschaftsschule,
  • organizace soutěže EUROBOJ,
  • finanční gramotnost,
  • zapojování žáků do projektové výuky,
  • kulturně vzdělávací stáže v německém Erlangenu.

Studentská fiktivní firma
Strakonomka s.r.o.

FIRMA VZNIKLA V RÁMCI ŠKOLNÍHO PROJEKTU 12. 9. 2012 A MÁ 3 HLAVNÍ CÍLE:

  • naučit jak správně a efektivně pracovat ve skutečné firmě,
  • reprezentovat Euroškolu v rámci projektů této firmy,
  • vydávat studentský magazín.

DALŠÍ AKTIVITY FIRMY:

  • organizace výstavy aut během konání Václavské pouti ve Strakonicích,
  • organizace soutěže Euroboj pro žáky ZŠ.
studentky Euroškoly Strakonice
studenti Euroškoly Strakonice v jazykové učebně

PROJEKTOVÝ TÝDEN

  • Založení společnosti,
  • vyplňování dokladů,
  • účtování dokladů,
  • vytvoření pracovní smlouvy a přihlášky zaměstnance,
  • výpočet a účtování mezd,
  • sestavení přiznání k DPH,
  • vytvoření přiznání DPFO a DPPO.